«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
فرق فونت TTF و OTF ، تفاوت فونت TTF و OTF :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

فرق فونت TTF و OTF ، تفاوت فونت TTF و OTF

دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۶ ب.ظ

TTF و OTF

TTF مخفف True است قلم را تایپ کنید، یک فونت نسبتاً قدیمی تر ، در حالی که OTF مخفف Open Type Font است که بخشی از آن بر اساس TrueType بود استاندارد. هر دو پسوند پرونده هستند (.ttf ، .otf) که برای نشان دادن قلم بودن فایل به کار می رود ، که می تواند در قالب بندی اسناد چاپی

تفاوت معنی داری بین TTF و OTF در توانایی های آنها است. TTF فقط به جداول glyph بستگی دارد که نحوه کاراکتر را مشخص می کند در حالی که OTF قادر است از glyphs به همراه CCF استفاده کند (قالب فونت جمع و جور) جداول

خطوط مکعبی Bezier که توسط CCF استفاده می شود اجازه می دهد تا نقاط کمتری در تعریف شکل یک شخصیت در مقایسه با splines های درجه دوم Bezier که توسط فونت های TTF استفاده می شود ، استفاده شود.
قلم های نوع باز (OTF)

OTF بود توسعه در اواخر دهه 1990 توسط اپل و مایکروسافت دوباره از نسخه فونت TrueType خارج شد. این می تواند تا 65 نویسه از جمله نویسه های خاص ، حروف ، رقم ها و حروف کوچک با ویژگی های تایپی گسترده ذخیره کند. OTF هنگام کار همزمان با چندین زبان که باعث گران شدن آنها می شود مفید هستند.

OTF همچنین چند ویژگی فونت هوشمند را اضافه می کند ، در بالای ساختار "sfnt" که توسط TTF استفاده می شود ، برای اضافه کردن پشتیبانی زبان اضافی به قلم ها.

اگرچه ممکن است تأثیر چندانی در آن نداشته باشد کامپیوتر شما، همچنین شایان ذکر است که استفاده از CCF در OTF می تواند منجر به اندازه پرونده شود که به طور قابل توجهی کوچکتر است ، با توجه به اینکه هیچ ویژگی های خاص در فونت استفاده می شود
قلم های نوع واقعی (TTF)

True Type Font یک تلاش مشترک توسط سیب و مایکروسافت در اوایل دهه 1980 ، چندین سال پس از انتشار قالب قلم PostScript. هر شرکت پسوند مستقلی را برای TrueType ایجاد کرده است که در سیستم عاملهای Windows و Macintosh مورد استفاده قرار می گیرد.

قلم های نوع واقعی (TTF)

مدتهاست که رایج ترین قالب برای قلم ها در Mac و سیستم عامل های ویندوز. علاوه بر این ، تقریباً تمام مرورگرهای اصلی از آن پشتیبانی کرده اند. مانند نوع 1 ، قالب TrueType نیز برای توسعه قلم های جدید در دسترس است.

قلم های TrueType حاوی داده های قلم صفحه و چاپگر در یک جز component هستند و نصب فونت ها را آسان تر می کند. به همین دلیل ، TrueType گزینه خوبی برای کسانی است که تجربه محدودی در کار و نصب فونت ها دارند.

قلم های نوع واقعی به وضوح در هر اندازه قابل خواندن هستند. به همین دلیل TTF ها فایلهای همه جانبه خوبی برای مشاهده روی صفحه و هم هستند اهداف چاپ.
تمایزهای قابل توجه بین TTF و OTF

1. TTF پسوند پرونده برای قلم های TrueType است در حالی که OTF پسوند فونت های OpenType است.

2. نوع True Type فقط به یک جدول glyph بستگی دارد در حالی که قلم های OTF می توانند جداول glyph یا CCF داشته باشند.

3. پرونده های نوع واقعی True اغلب در مقایسه با پرونده های قلم OTF بسیار بزرگتر هستند.

4. TTF به شما امکان کنترل دقیق دقیق چگونگی شطرنجی شدن فونت را می دهد ، اما استراتژی هایی که برای نمایشگرهای تک رنگ کار می کنند ممکن است برای مقیاس خاکستری یا RGB و بالعکس به خوبی کار نکنند.

5. قلم های نوع واقعی هنوز هم بسیار محبوب تر از قلم های OTF هستند.

6. انجام قلم های نوع واقعی بسیار آسان تر از قلم های OTF است

7. ساخت فونت های TTF در مقایسه با قلم های OTF بسیار آسان تر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۱
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی